Who are you?

What is the FTWLTG Archive?

Moderators: shamus, BUNKERHEADZ, setup707, Ronny-B-, Dance Concepts

Who are you?

Postby Ronny-B- » Sat Mar 18, 2006 10:12 am

Even voorstellen dan maar.

Ik ben Ronny Oostendorp-Braad en ben de bedenker van de Underground-Music community. Wij houden ons bezig met dance muziek en alles wat daar omheen hangt. Voor meer info:
http://www.Underground-Music.nl
http://www.ronnyb.nl
Ik ergerde mij aan het zoeken naar info en bedacht me dat dat makkelijker te vinden moest zijn. Vandaar deze site.
Wat mij betreft mag iedereen zijn gang hier op het forum gaan. In het engels of nederlands. wat je wilt. Ik zoek nog Moderators voor dit forum?

Ik ben natuurlijk alijd opzoek naar meer info of links en ook uitzendingen?
Voor een eervolle vermelding is er altijd ruimte.

Veel kijk, lees en luisterplezier,

Cheers,

Ronny-B-
Ronny-B-
Oldskool Pro

Postby 079underground » Sun Apr 16, 2006 1:37 am

Hi all,

nou.. hier is nog opaatje ''die andere dingen zou moeten doen'' zogenaamd LOL .. NOT, en als liefhebber v/d oudere soundz/jaren, plus FTWLTG setjes sparende (oa. want dat sparen/gehobby is nogal uit de hand gelopen met de jaren, tegenwoordig als soort 21e eeuws Piraat via verschillende wegen ook al vele uren opgenomen (techno)livesets op 't net gooiend bv hihi :twisted: ) moest ik hier vanzelf wel op 'n dag belanden ghehe!

Top initiatief, nogmaals! Als je op de oldskool log bent geweest heb je vast al gezien dat we daar met 'n groepje fanatics ook al behoorlijk ons best hebben gedaan om eea v/d early years vast te leggen en te sharen met mede-liefhebbers.. Zo ook dat serie'tje FTWLTG's, waar ik dus jouw/jullie link zag opduiken..

Ok dan, hoewel ik al 'n vrij drukbezet oudje ben qua al 't www werk (alles puur hobby/liefhebberij hoor! en ik klaag ook zeker niet.. :) ) zal ik proberen me enigzins nuttig te maken hier waar mogelijk.

Keep it UP! Greetz, Luca/079's.. Image
..:: Lustdriven ::..
079underground

Postby Ronny-B- » Sun Apr 16, 2006 3:49 am

welkom,

Top! Misschien kunnen we wel dingen uitwisselen?

veel plezier hier,

Ronny-B-
For anyone who like(d) to groove!

Share lost live tapes before its to late. Its our culture!
Ronny-B-
Oldskool Pro

Postby Elger » Sun Apr 30, 2006 4:13 pm

Ik ben Elger Jonker. Een van mn projecten is het opnieuw mixen van alle for those mixen die ooit zijn uitgezonden. In 1992 had ik de eerste uitzendingen getaped (was toen 8). Mijn favoriete mix (van dj eugenio) is inmiddels opnieuw gemixt en de reacties waren positief.

Cool dat dit domein in gebruik is genomen; een jaartje geleden stond er nog niets op. Hopelijk kan ik mensen hier helpen met gereconstrueerde mixen / tracklistings e.d.
Elger
Oldskool Pro

Postby Ronny-B- » Sun Apr 30, 2006 4:25 pm

Welkom Elger,
Super dat je de sessies een beetje kraakhelder maakt zegmaar.
domein was gewoon nog vrij en ik ergerde me aan het zoeken naar info op verschillende plekken.
For anyone who like(d) to groove!

Share lost live tapes before its to late. Its our culture!
Ronny-B-
Oldskool Pro

Postby Dance Concepts » Sun Jul 09, 2006 9:03 am

Dance Concepts
For DJ's, Artists & Party minded people!
www.danceconcepts.nl
For DJ's, Artists & Party minded people!
Dance Concepts
Oldskool Pro

Postby Sub Zero » Mon Jun 11, 2007 2:25 pm

Hi :)

Nou ik ben Michel, ik werd in 1991 als provinciaal jochie van 15 als een van de weinigen in mijn omgeving besmet met het house virus.

Vond/vind de FTW... uitzendingen met de sets van the prophet, dano, buzz fuzz, mac de hey en dj paul de beste ;) , ben rond 95 een beetje van de hardcore afgestapt en ben sindsdien helemaal gek van techno.

Draai zelf sinds 1997 een beetje techno & oldschool op feestjes en op www.absolute-technoise.com webradio. Ook vervent livesets collector en site moderator op het www.poundingtechno.com forum.

voor de geinterreseerden nog wat sets van mij op www.subzerotechno.com

Gr, Michel
Image
Sub Zero

Return to About us: