Misbruiken Waarschuwing - Abuse Warning

What is the FTWLTG Archive?

Moderators: shamus, BUNKERHEADZ, setup707, Ronny-B-, Dance Concepts

Misbruiken Waarschuwing - Abuse Warning

Postby shamus » Thu Jan 18, 2007 4:38 pm

Ik heb vandaag een user uit het forum gegooid, want hij wist IDs van platen die we hier nog niet de titel van kennen, maar ipv mee te delen wat de plaat of cat-nr in de groef was (indien whitelabel), vroeg meneer VEERTIG EURO en weigerde ie ook maar enige info mede te delen. Ik moest hem maar bellen om via de telefoon te horen dat het weldegelijk die plaat was (alsof dat een bewijs is!!). uiteindelijk zei ie dat ik maar de plaat moest kopen en het dan wel zou zien dat het deze was.

het was trouwens plaat 7 van de Thimbles mix, zou een UK whitelabel zijn (?)

Hij wist nog andere IDs maar omdat ik niet op zijn 'offerte' inging, weigerde ie natuurlijk ook deze platen te ID'en, als 'straf' :shock:

U begrijpt dat dit ruikt naar afzetterij & zelf oplichting, en dat tolereer ik hier dus niet, zulke eikels vliegen er onherroepelijk uit.

short in English

this forum is for ID ing records, not to try selling your vinyl for ridiculous amounts without giving information on the record. I kicked one user since he had a record but refused to tell what it was, instead offered it for 40 euro while stubbornly refusing to give any details, I just had to 'trust' him. He is now blocked from this forum.
DJ since 1992, got tons of oldskool ;-)
all mixlists here:
https://docs.google.com/document/d/12jD ... SfCBstd5Os
shamus
Site Admin

Return to About us: